Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2225
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковлєв, А.І.
dc.contributor.authorЛарка, Л.С.
dc.contributor.authorJakovlev, A.I.
dc.contributor.authorLarka, L.S.
dc.date.accessioned2016-03-23T12:41:44Z
dc.date.available2016-03-23T12:41:44Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2225
dc.description.abstractДосліджено основні методичні положення щодо прогнозування потреб споживачів. Запропонований алгоритм визначення потреб споживачів продукції виробничо-технічного призначення. Визначено основні цілі маркетингових досліджень поведінки споживачів в ринкових умовах. Систематизовано необхідну вихідну інформацію для кожної цілі та її постачальників.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ: Серія: Економічні науки;3(69)
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ МЕТОДИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЩОДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПОПИТУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇuk_UA
dc.title.alternativeThe features of a choice of methodical approaches to research of consumers demand of productionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf176.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.