Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2143
Title: СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ «ІНВЕСТИЦІЙНИЙ» ТА «ІННОВАЦІЙНИЙ» РОЗВИТОК СФЕРИ ОСВІТИ
Other Titles: Correlation of notions of «investment-driven» and «innovative» development of education sphere
Authors: Яровенко, Тетяна Сергіївна
Yarovenko, T.S.
Keywords: інвестиції
інновації
innovative form of investment
Issue Date: 2015
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ: Економічні науки;2(72)
Abstract: Метою дослідження є виявлення особливостей понять «інвестиційний» та «інноваційний» розвиток сфери освіти й встановлення їх співвідношення, що через необхідність визначення стратегічних альтернатив є актуальним. У процесі дослідження для встановлення сутності й особливостей термінів, вдосконалення понятійно-категоріального апарату інвестиційного менеджменту в умовах освітньої сфери використано методи теоретичного узагальнення і порівняння, аналізу та синтезу, метод наукової абстракції, системний підхід. Досліджено трактування та особливості застосування понять «інвестиційний» та «інноваційний» розвиток сфери освіти, що є різними за змістом (об’єктами, рушійними силами та умовами) поняттями. Їх повне відокремлення недоцільно через те, що «інвестиційний» розвиток забезпечує подальший «інноваційний» та є його головною умовою. Об’єднання цих категорій під час досліджень залишає за межами ті аспекти інвестиційної діяльності, які не є «інноваційними». Наукова новизна отриманих результатів полягає в обґрунтуванні визначення поняття «інвестиційний розвиток сфери освіти», його особливостей й відмінностей від «інноваційного». Практична значущість отриманих результатів полягає у забезпеченні більш повного впровадження положень «Національної доктрини розвитку освіти» в діяльності суб’єктів освітньої сфери.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2143
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf171.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.