Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКириллова, О.В.-
dc.contributor.authorKirillovа, О.V.-
dc.date.accessioned2016-03-15T11:55:28Z-
dc.date.available2016-03-15T11:55:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1959-
dc.description.abstractПроаналізовано джерела, в яких розглядаються питання оптимізації завантаження суден різних типів. Зроблено висновок, що ці роботи орієнтовані, головним чином, на «ринок Судновласника». В умовах же «ринку Вантажовласника» одним з найважливіших виробничих завдань судноплавної компанії є визначення мінімальної кількості вантажів, перевезення якої на даному судні є комерційно виправданим. Але роботи, в яких досліджується дане питання, орієнтовані на завантаження судна однорідним вантажем. У зв'язку з цим, метою дослідження є підвищення ефективності виробничої діяльності судноплавного підприємства в нестабільних умовах фрахтового ринку шляхом розробки теоретичних і методичних положень щодо обґрунтування комерційно доцільної кількості вантажів різної номенклатури у композитному завантажені судна. В роботі запропонований методичний підхід, який базується на методиці аналізу беззбитковості або CVP-аналізу. Він дозволяє визначити критичну кількість конкретного вантажу не ізольовано, а в складі загального композитного завантаження судна і з урахуванням покриття його постійних витрат за рахунок маржинального прибутку розглянутого вантажу. В роботі також наведено аналітичні вирази для визначення комерційно доцільної кількості окремих вантажів на випадок, коли передбачається розподіл постійних витрат судна між вантажами, заявленими до перевезення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(73)-
dc.subjectсудноuk_UA
dc.subjectкомпозитне завантаженняuk_UA
dc.subjectvesseluk_UA
dc.subjectcomposite loadinguk_UA
dc.titleОБҐРУНТУВАННЯ КОМЕРЦІЙНО ДОЦІЛЬНОЇ КІЛЬКОСТІ ВАНТАЖІВ У КОМПОЗИТНОМУ ЗАВАНТАЖЕНІ СУДНАuk_UA
dc.title.alternativeJustification of commercially reasonable amount of cargo in a composite loading of vesseluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article analyzes the sources, which addresses the issue of optimization of loading of various types of vessels. It is concluded that these works are focused mainly on the "Shipowner's market". Under the conditions of the "Cargoowner's market" one of the major industrial problems of the shipping company is to determine the minimum amount of cargo being transported on the ship it is commercially justified. But the works, which explores such issue, are focused on loading vessel with homogeneous cargo. In this context, the aim of the research is to increase the economic efficiency of the shipping companies in the unstable conditions of the freight market by developing the theoretical and methodological provisions on justification commercially reasonable amount of various cargoes in the composite load of the vessel. The research presents a methodological approach based on the method of break-even analysis or CVP - analysis. It allows to determine the critical amount of the particular cargo not separately, but as part of the overall composite loading of the vessel and taking into account cover of ship's fixed costs by the contribution margin the goods in question. The research also provides analytical expressions for determining the commercial viability of certain amount of goods in cases where the alleged allocation of fixed costs between the various cargo, claimed to be transported.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf432.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.