Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1868
Title: УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА
Other Titles: Improving of enterprise consumer service system
Authors: Лагута, Я.М.
Ковальчук, О.А.
Laguta, Yа.М.
Kovalchuk, O.А.
Keywords: система обслуговування
конкурентоспроможність
Issue Date: 2015
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(74)
Abstract: Розглянуто проблеми сервісного обслуговування споживачів на вітчизняних підприємствах. Проаналізовано недоліки в сфері обслуговуючої частини функціонування підприємств, визначено основні особливості функціонування середовища формування системи сервісного обслуговування. Розроблено заходи щодо підвищення якості обслуговування, що можуть сприяти їх розвитку, розширенню клієнтської бази, збільшенню обсягів реалізації (товарів, робіт, послуг), а також підвищенню ефективності та доходності. Запропоновані заходи сформовано з урахуванням сучасного середовища діяльності підприємств. Обґрунтовано доцільність використання клієнтоорієнтованого підходу до замовника використанням програмного забезпечення та удосконалення програм CRM-системи на підприємствах, впровадження концепції «7Р».
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1868
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf138.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.