Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛагута, Я.М.
dc.contributor.authorКовальчук, О.А.
dc.contributor.authorLaguta, Yа.М.
dc.contributor.authorKovalchuk, O.А.
dc.date.accessioned2016-03-12T10:53:06Z
dc.date.available2016-03-12T10:53:06Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1868
dc.description.abstractРозглянуто проблеми сервісного обслуговування споживачів на вітчизняних підприємствах. Проаналізовано недоліки в сфері обслуговуючої частини функціонування підприємств, визначено основні особливості функціонування середовища формування системи сервісного обслуговування. Розроблено заходи щодо підвищення якості обслуговування, що можуть сприяти їх розвитку, розширенню клієнтської бази, збільшенню обсягів реалізації (товарів, робіт, послуг), а також підвищенню ефективності та доходності. Запропоновані заходи сформовано з урахуванням сучасного середовища діяльності підприємств. Обґрунтовано доцільність використання клієнтоорієнтованого підходу до замовника використанням програмного забезпечення та удосконалення програм CRM-системи на підприємствах, впровадження концепції «7Р».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(74)
dc.subjectсистема обслуговуванняuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleУДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeImproving of enterprise consumer service systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf138.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.