Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦвяк, Сергій Віктрович-
dc.contributor.authorГоршкова, Людмила Олександрівна-
dc.contributor.authorCvac, S. V.-
dc.contributor.authorGorshkova, L. O.-
dc.date.accessioned2016-03-09T08:48:24Z-
dc.date.available2016-03-09T08:48:24Z-
dc.date.issued2015-06-11-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1763-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical aspects of the organisation of sales activitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenDifferentiation of concepts "sale" and "distribution" are analysed in the article, the system selling off is investigational on an enterprise, her influence on the necessities of consumers.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
232.pdf290.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.