Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетрук, Анастасія Олександрівна-
dc.contributor.authorБородкіна, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorPetruk, O.A.-
dc.contributor.authorBorodkin, N.A.-
dc.date.accessioned2016-03-09T08:11:56Z-
dc.date.available2016-03-09T08:11:56Z-
dc.date.issued2015-06-11-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1757-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстрахуванняuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectPRODUCT PLACEMENTuk_UA
dc.titleРОЛЬ PRODUCT PLACEMENT В РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАХОВИХ ПОСЛУГuk_UA
dc.title.alternativeThe role of product placement in the implementation of insurance servicesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThis article is devoted to a new marketing instrument, which is called Product Placement. This theme is so actual nowadays because the Product Placement is widely used on the financial markets especially in the insurance sphere.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
219.pdf197.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.