Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМогилевець, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorБалковська, Варвара Віталівна-
dc.contributor.authorMogilevich, T.V.-
dc.contributor.authorBalkovska, V.V.-
dc.date.accessioned2016-03-03T12:24:34Z-
dc.date.available2016-03-03T12:24:34Z-
dc.date.issued2015-06-11-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1705-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectринкиuk_UA
dc.subjectтовариuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ТОВАРІВuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical aspects of formation of competitiveness of Ukrainian goodsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThis abstract explores the problem of determination of competitiveness. Analysis the main methods for evaluating competitiveness. The problem of competitive products, outlined the essence of this concept, given the scheme of the system of competitive and describes its structural elements.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
207.pdf180.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.