Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1686
Title: ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ КОМПЛЕКСА ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА МОБИЛЬНОГО ПРОДУКТА
Other Titles: Trade policy as a component of the complex internet marketing mobile products
Authors: Заика, Ольга Викторовна
Картава, Мария Юрьевна
Zaika, O.V.
Kartava, N.Y.
Keywords: интернет-маркетинг
бизнес
рынки
товар
Issue Date: 11-Jun-2015
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1686
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
189.pdf172.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.