Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛуференко, Ліна Юріївна-
dc.date.accessioned2016-03-03T10:37:34Z-
dc.date.available2016-03-03T10:37:34Z-
dc.date.issued2014-05-22-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1685-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку: Зб. матеріалів IІ Міжнар. науково-практичної конференції;-
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectторгові маркиuk_UA
dc.titleБрендинг в системі маркетингу підприємствuk_UA
dc.title.alternativeBranding In The Enterprise Marketing Systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe thesis is devoted to the research of theoretical, methodologicalandpracticalaspectsofprocessinenterprisesadvertisingcreativeareresearched.Brending technologies is examined in the context of providing of competitiveness of the processin enterprises processin enterprises.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
106.pdf173.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.