Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1677
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоршкова, Людмила Олександрівна-
dc.contributor.authorПлисюк, Надія Григорівна-
dc.contributor.authorGorshkova, L.O.-
dc.contributor.authorPlisuk, N.G.-
dc.date.accessioned2016-03-03T09:31:41Z-
dc.date.available2016-03-03T09:31:41Z-
dc.date.issued2015-06-11-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1677-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;-
dc.subjectконтекстна рекламаuk_UA
dc.subjectрозміщенняuk_UA
dc.subjectгеотаргетингuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleКОНТЕКСТНА РЕКЛАМА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІuk_UA
dc.title.alternativeContextual advertising and its use in the enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe features the use of contextual advertising. Studied advertising problematic aspects of implementation in the enterprise.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
174.pdf194.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.