Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБурачек, Ігор Володимирович-
dc.contributor.authorBurachek, I.V.-
dc.date.accessioned2016-03-03T08:51:16Z-
dc.date.available2016-03-03T08:51:16Z-
dc.date.issued2015-06-11-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1674-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectкомерціяuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.titleІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНИ У СФЕРІ ЕЛЕКТРОНОЇ КОМЕРЦІЇuk_UA
dc.title.alternativeOnline shopping in e-commerceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe organizational process and features the creation of online store are examined. The main functions and criteria for evaluating online stores are identified.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
163.pdf190 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.