Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасюк, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorКозаченко, Діана Анатоліївна-
dc.contributor.authorTarasiuk, G.M.-
dc.contributor.authorKozachenko, D.A.-
dc.date.accessioned2016-03-03T08:15:19Z-
dc.date.available2016-03-03T08:15:19Z-
dc.date.issued2015-06-11-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1670-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;-
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of marketing research in the modern enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe basis of modern marketing business is market research and consumer needs and as a result, the organization of production according to market research results, and therefore the introduction of modern enterprise management marketing concept should provide significant profit growth, and gradually his focus on productionuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
148.pdf174.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.