Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖудро, Михаил Кирилович-
dc.contributor.authorJudro, M.K.-
dc.date.accessioned2016-03-02T10:51:06Z-
dc.date.available2016-03-02T10:51:06Z-
dc.date.issued2015-06-11-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1627-
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectАПКuk_UA
dc.subjectринкиuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВАЯ КОМПОЗИЦИЯ ИССЛЕДОВАНИЯ АГРАРНОГО РЫНКАuk_UA
dc.title.alternativeMarketing composition of research in the agricultural marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenIn the article the composition marketiingovaya perform analytical , empirical research of consumer preferences and the development of developing a marketing structure analysis of the effectiveness of agricultural market.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
110.pdf163.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.