Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДавидюк, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorDavydiuk I., I.-
dc.date.accessioned2016-03-01T12:17:47Z-
dc.date.available2016-03-01T12:17:47Z-
dc.date.issued2014-05-22-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1595-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку: Зб. матеріалів IІ Міжнар. науково-практичної конференції;-
dc.subjectevent-маркетингuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleОсобливості розробки заходів event-маркетингуuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities Of Arrangements In Event-Marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe author was detailed key stages of event-marketing. Were focused attention on the basic processes of creation and implementation of this modern marketing tool.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
77.pdf98.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.