Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлійник, Ганна Ігорівна-
dc.date.accessioned2016-02-24T10:35:28Z-
dc.date.available2016-02-24T10:35:28Z-
dc.date.issued2014-04-24-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1316-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми управління персоналом та економіки праці;-
dc.subjectмаркетинг персоналуuk_UA
dc.subjectуправління персоналомuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальність підприємстваuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми управління персоналом та економіка праці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39.pdf162.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.