Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрійчук, Марина Віталіївна-
dc.date.accessioned2016-02-24T09:22:25Z-
dc.date.available2016-02-24T09:22:25Z-
dc.date.issued2014-04-24-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1293-
dc.description.abstractПроведено аналіз закономірностей та тенденцій розвитку мерчандайзингу в умовах української економіки. Досліджено основні чинники та фактори розвитку мерчандайзингуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми управління персоналом та економіки праці;-
dc.subjectмерчандайзингuk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаціяuk_UA
dc.titleМЕРЧАНДАЙЗИНГ В УМОВАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЕКОНОМІКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми управління персоналом та економіка праці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf139.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.