Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлексейчук, Ольга Олегівна-
dc.date.accessioned2016-02-24T09:14:55Z-
dc.date.available2016-02-24T09:14:55Z-
dc.date.issued2014-04-24-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1288-
dc.description.abstractРозглянуто засоби промоушн як одну з головних стратегій управління підприємством. Визначено методи удосконалення управління ними.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми управління персоналом та економіки праці;-
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectзасоби промоушнuk_UA
dc.titleУПРАВЛІННЯ ЗАСОБАМИ ПРОМОУШН ЯК ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми управління персоналом та економіка праці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf135.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.