Browsing by Author Каленчук, Л.В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Principles of taxation in the formation of tax systems of Ukraine and PolandYurkivsky, О.Y.; Kalenchuk, L.V.; Юрківський, О.Й.; Каленчук, Л.В.
2016Аналітична оцінка та контроль бізнес-процесів в межах маркетингової стратегії суб’єкта господарюванняЗамула, І.В.; Каленчук, Л.В.; Олійник, О.В.; Остапчук, Т.П.; Романчук, К.В.; Супрунова, І.В.; Травін, В.В.; Шавурська, О.В.; Шиманська, К.В.; та ін.
2014ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧИМИ ЗАПАСАМИ ПІДПРИЄМСТВАГрицишен, Д.О.; Каленчук, Л.В.; Grytsyshen, D.O.; Kalenchuk, L.V.
27-Apr-2017ПРОБЛЕМИ РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЯКІ ВИХОДЯТЬ НА РИНКИ ЄСКаленчук, Л.В.
2016ПРОЦЕДУРНИЙ ПІДХІД ДО ВСТАНОВЛЕННЯ ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВИХ ЗВ’ЯЗКІВ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ЗАСТОСУВАННЯ ЕВРИСТИЧНИХ ПРИЙОМІВКаленчук, Л.В.; Юрківська, Л.Й.; Kalenchuk, L.V.; Yurkivska, L.Y.