Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3960
Title: Аналітична оцінка та контроль бізнес-процесів в межах маркетингової стратегії суб’єкта господарювання
Authors: Замула, І.В.
Каленчук, Л.В.
Олійник, О.В.
Остапчук, Т.П.
Романчук, К.В.
Супрунова, І.В.
Травін, В.В.
Шавурська, О.В.
Шиманська, К.В.
та ін.
Keywords: аналіз та контроль бізнес-процесів
стратегія розвитку підприємства
маркетингова та логістична діяльність
Issue Date: 2016
Publisher: О.О. Євенок
Abstract: Монографію присвячено удосконаленню теорії та методології аналізу та контролю бізнес-процесів відповідно до маркетингової стратегії розвитку підприємства. Окрему увагу приділено теоретичним та практичним аспектам маркетингової та логістичної діяльності, механізму застосуванню маркетингових технологій для ефективного управління бізнес-процесами суб’єкта господарювання. Видання призначене для докторантів, аспірантів, магістрантів, наукових співробітників, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, які досліджують проблеми розвитку економічного аналізу, контролю та маркетингу в Україні та світі. Матеріал монографії підготовлено за результатами виконання науково-дослідної роботи ―Обліково-аналітичне забезпечення маркетингової діяльності торгових підприємств‖.
Description: Аналітична оцінка та контроль бізнес-процесів в межах маркетингової стратегії суб’єкта господарювання: монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. Замули І.В. – Житомир: Видавець О.О. Євенок, 2016. – 388 с.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3960
Appears in Collections:Суспільні науки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.