Electronic Repository

Система перевірки дипломних робіт як інструмент автоматизації роботи студента та викладача

Show simple item record

dc.contributor.author Кучерук, О.В.
dc.contributor.author Желізко, В.В.
dc.contributor.author Савіцький, Р.С.
dc.contributor.author Фант, М.О.
dc.contributor.author Kucheruk, O.V.
dc.contributor.author Zhelizko, V.V.
dc.contributor.author Savitsky, R.S.
dc.contributor.author Fant, M.O.
dc.date.accessioned 2024-08-23T08:49:50Z
dc.date.available 2024-08-23T08:49:50Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8591
dc.description.abstract Ключовим завданням сьогодення є пошук та впровадження ефективних інструментів, які сприяють підвищенню продуктивності роботи студентів та викладачів. У цьому контексті система перевірки дипломних робіт є інноваційним засобом автоматизації навчального процесу, що має потенціал значно полегшити та покращити роботу основних учасників освітнього процесу. Перш за все важливо визначити, що така система передбачає. Це комплекс програмних та технічних інструментів, спеціально розроблених для автоматизації процесу перевірки дипломних робіт студентів. Сервіс враховує алгоритми для виявлення плагіату, оцінювання якості та об’єктивності робіт, а також можливість забезпечення зворотного зв’язку та рекомендацій для студентів щодо поліпшення робіт. Першою перевагою системи є зменшення часу, який витрачається на перевірку дипломних робіт. Застосунок виконує аналіз тексту робіт набагато швидше, ніж це може зробити викладач, дозволяючи ефективніше використовувати ресурси закладу вищої освіти, що особливо актуально в умовах зростання кількості студентів та обсягу робіт. Другою важливою перевагою є підвищення об’єктивності та якості оцінювання. Система перевірки дозволяє використовувати об’єктивні критерії та стандарти для оцінювання робіт, що робить процес більш справедливим і консистентним. Наш сервіс для оцінювання робіт містить перевірку різних аспектів, таких як правильність оформлення рамок та літературних джерел, відповідність сторінок змісту сторінкам у документі, форматування джерел, наявність розділових знаків у джерелах, правильність головної сторінки, відповідність підписів до рисунків і таблиць, їхнє згадування у контексті роботи та використання абревіатур. Застосунок реагує на зміни в критеріях оцінки, може надавати детальний аналіз та рекомендації щодо покращення робіт. Що стосується молодих вчених, система перевірки дипломних робіт сприяє саморозвитку студентів. Вона дозволяє студентам отримувати об’єктивну оцінку своїх навичок та здібностей, а також вказівки щодо покращення якості. Це стимулює самостійне вдосконалення та навчання. Зараз, коли освітній процес стає все більше цифровим, система перевірки дипломних робіт також відкриває можливості для інтеграції з іншими освітніми та науковими інструментами. З’являються можливості по взаємодії з платформами для навчання онлайн, електронними бібліотеками та іншими ресурсами, що допомагають покращити навчальний процес та роботу викладачів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічна інженерія;1(93)
dc.subject система перевірки дипломних робіт uk_UA
dc.subject програмна інженерія uk_UA
dc.subject автоматизація навчання uk_UA
dc.subject викладач uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject якість оцінки uk_UA
dc.subject плагіат uk_UA
dc.subject саморозвиток uk_UA
dc.subject інтеграція освітніх інструментів uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject наукові дослідження uk_UA
dc.subject інновації в освіті uk_UA
dc.subject academic work-checking system uk_UA
dc.subject software uk_UA
dc.subject automation of learning uk_UA
dc.subject teacher uk_UA
dc.subject student uk_UA
dc.subject quality of assessment uk_UA
dc.subject plagiarism uk_UA
dc.subject self-development uk_UA
dc.subject integration of educational tools uk_UA
dc.subject learning process uk_UA
dc.subject scientific research uk_UA
dc.subject innovations in education uk_UA
dc.title Система перевірки дипломних робіт як інструмент автоматизації роботи студента та викладача uk_UA
dc.title.alternative An academic work-checking system as a tool for automating of students and teachers’ work uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The search for and implementation of efficient tools that enhance the productivity of both students and teachers are essential tasks in today's educational landscape. In this context, an academic work-checking system serves as an innovative tool for automating the studying process, with the potential to significantly improve the work of the main participants in the educational process. First and foremost, it is crucial to understand what such a system entails. It consists of a set of software and technical tools specifically designed to automate the validation of students' academic work. This service includes algorithms for detecting plagiarism, assessing the quality and objectivity of the work, and the ability to offer feedback and guidance to students for improving their work. The first advantage of the system is the reduction of time spent on checking diploma theses. The application analyzes the text of the works much faster than a teacher can, allowing for a more efficient use of the resources of the higher education institution. This is especially relevant in the context of the growing number of students and the volume of work. The second important advantage is the improvement of the objectivity and quality of assessment. The verification system allows for the use of objective criteria and standards to assess works, making the process fair and consistent. Our service for evaluating works includes checking various aspects, such as the correctness of formatting for citations and literary sources, the correspondence of the table of contents pages to the document's pages, proper source formatting, the presence of punctuation marks in the sources, the correctness of the title page, the correspondence of signatures to figures and tables, their integration into the work's context, and the appropriate use of abbreviations. The application responds to changes in evaluation criteria and can provide detailed analysis and recommendations for improving works. For young scientists, the diploma thesis verification system contributes to their self-development. It allows students to receive an objective assessment of their skills and abilities, as well as instructions for improving quality. This stimulation encourages independent improvement and learning. As the educational process becomes increasingly digital, the diploma thesis verification system also offers opportunities for integration with other educational and scientific tools. It provides opportunities for interaction with online learning platforms, electronic libraries, and other resources that enhance the educational process and the work of teachers. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account