Electronic Repository

Технології та технологічні процеси відновлення профілю кочення залізничних колісних пар, шляхи підвищення ефективності

Show simple item record

dc.contributor.author Бахман, С.О.
dc.contributor.author Мельничук, П.П.
dc.contributor.author Bakhman, S.O.
dc.contributor.author Melnychuk, P.P.
dc.date.accessioned 2024-08-16T09:36:27Z
dc.date.available 2024-08-16T09:36:27Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8574
dc.description.abstract Одним з найбільш значущих питань для залізниці є питання забезпечення своєчасного та якісного відновлення профілю кочення колісних пар в експлуатації. В статті розлянуто питання актуальності підвищення ефективності технології відновлення колісних пар, виконано аналіз останніх досліджень та публікацій. Розглянуто дефекти, які виникають під час експлуатації колісних пар, та причини їх утворення. Виконано аналіз існуючих та перспективних технологічних процесів відновлення профілю кочення залізничних колісних пар, зокрема методами наплавлення та механічної обробки різанням на колесотокарних та колесофрезерних верстатах. Проаналізовано переваги та недоліки кожного з методів відновлення. Розглянуто використовуваний під час обробки на верстатах різальний інструмент, наведено переваги та недоліки кожного з видів інструменту та різцевих блоків. Виконано аналіз фактичної стійкості твердосплавних пластин LNUX 301940SN-DM зі сплаву SH фірми «Pramet Tools» (Чехія) під час їх використання на колесотокарних верстатах на базі Покровського вагонного депо Донецької залізниці. Зроблено висновки щодо перспектив подальших досліджень у напрямі можливого підвищення ефективності процесів відновлення профілю кочення залізних колісних пар. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічна інженерія;1(93)
dc.subject профіль кочення uk_UA
dc.subject відновлення залізничних колісних пар uk_UA
dc.subject наплавлення uk_UA
dc.subject різальний інструмент uk_UA
dc.subject rolling profile uk_UA
dc.subject restoration of railway wheelsets uk_UA
dc.subject surfacing uk_UA
dc.subject cutting tools uk_UA
dc.title Технології та технологічні процеси відновлення профілю кочення залізничних колісних пар, шляхи підвищення ефективності uk_UA
dc.title.alternative Technologies and technological processes of restoring the rolling profile of railway wheelsets, ways to improve efficiency uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten One of the most significant issues for the railway is the issue of ensuring timely and high-quality restoration of the rolling profile of wheelsets in operation. The article discusses the relevance of improving the efficiency of wheelset restoration technology, analyzes the latest research and publications on the issue. Defects that occur during the operation of wheelsets and the causes of their formation are considered. The analysis of existing and promising technological processes for restoring the rolling profile of railway wheelsets, in particular by surfacing and mechanical processing by cutting on wheel lathes and wheel milling machines, is carried out. The advantages and disadvantages of each of the recovery methods are considered. The cutting tool used for processing on machine tools is considered, the advantages and disadvantages of each type of tool and cutting blocks are given. The analysis of the actual stability of LNUX 301940sn-DM carbide plates made of SH alloy by Pramet Tools (Czech Republic) when they are used on wheel lathes based on the Pokrovsk car depot of the Donetsk railway is performed. Conclusions are drawn about the prospects for further research in the direction of possible improvement of the efficiency of processes for restoring the rolling profile of iron wheelsets. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account