ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

Соціальні мережі як ефективний засіб просування бізнесу у світі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яцківська, А.В.
dc.contributor.author Yatskivska, A.
dc.date.accessioned 2024-07-30T10:39:29Z
dc.date.available 2024-07-30T10:39:29Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8537
dc.description.abstract У статті розглянуто основні аспекти використання SM, як ефективного способу просування бізнесу. Розглянуто дані користування соціальними мережами. Останнім часом маркетингові комунікації набули нового напрямку діяльності. Глобальне поширення соціальних медіа, особливо соціальних мереж, призвело до зростання онлайн-конкуренції серед компаній. Традиційні медіа-канали, такі як зовнішня реклама, друковані видання, телебачення тощо, в основному використовуються для інформування споживачів про нові продукти та їх виняткову якість. Однак сьогодні, з розвитком медіа, Інтернет-реклама зайняла лідируючу позицію та пропонує більш різноманітні можливості для залучення нових клієнтів. Оскільки суспільство почало віддавати пріоритет комунікації в онлайн-просторі, компанії, щоб не втрачати з поля зору свою цільову аудиторію – споживачів, почали шукати нові засоби комунікації. Ось чому соціальні мережі все частіше використовуються компаніями як основний інструмент комунікації. Розвиток Інтернет-технологій, нові бізнес-процеси сприяли появі окремого напрямку в бізнес-маркетингу – Social Media Marketing (SMM). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Society and security;1(2)
dc.subject Social Media Marketing uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject інтернет uk_UA
dc.subject social networks uk_UA
dc.subject the Internet uk_UA
dc.title Соціальні мережі як ефективний засіб просування бізнесу у світі uk_UA
dc.title.alternative Social networks as an effective tool of business promotion in the world uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article discusses the main aspects of using SM as an effective way to promote your business. Data on the use of social networks are considered. Recently, marketing communications have acquired a new direction of activity. The global spread of social media, especially social networks, has led to increased online competition among companies. Traditional media channels such as outdoor advertising, print publications, television, etc. are mainly used to inform consumers about new products and their exceptional quality. However, today, with the development of media, online advertising has taken a leading position and offers more diverse opportunities to attract new customers. As society began to prioritize communication in the online space, companies, in order not to lose sight of their target audience – consumers, began to look for new means of communication. This is why social media is increasingly being used by companies as their primary communication tool. The development of internet technologies and new business processes contributed to the emergence of a separate direction in business marketing - Social Media Marketing (SMM). uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу