Electronic Repository

Побудова ігрового інтелекту за допомогою патерну State в ігровому рушії Unity

Show simple item record

dc.contributor.author Терещук, С.О.
dc.contributor.author Панаріна, І.В.
dc.contributor.author Вольський, Р.А.
dc.contributor.author Tereshchuk, S.O.
dc.contributor.author Panarina, I.V.
dc.contributor.author Volskyi, R.A.
dc.date.accessioned 2024-03-05T10:18:38Z
dc.date.available 2024-03-05T10:18:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8395
dc.description.abstract Комп’ютерні ігри на сьогодні увійшли в життя кожної людини. Вони займають велику частину в індустрії розваг. Індустрія ігор зростає та еволюціонує кожного дня завдяки новим технологіям, платформам та трендам. Наприклад кіберспорт став популярним способом проведення дозвілля. Трансляції ігор на платформах, таких як Twitch, YouTube набули великої популярності. Велика кількість кіберспортивних змагань включає участь комп'ютерно контрольованих гравців (ботів). Ігровий інтелект ботів впливає на рівень складності та стратегії проходження гри. Він може бути спроектований для ботів різних рівнів навичок, від початківців до дуже висококваліфікованих опонентів. Якщо ігровий інтелект забезпечує розумних противників, то гра стає більш викликаючою і цікавою. Гравці можуть відчувати вплив своїх рішень, оскільки бачать як ігровий інтелект ботів відповідає на їх дії. Прикладом може бути гра «Dark Souls», де кмітливі та нещадні вороги створюють надзвичайно викликаючий досвід гри. Також ігровий інтелект може контролювати творення сюжету та діалогів у грі. Розумні боти можуть створювати гравцям інтригуючі сцени та рішення, які впливають на розгортання сюжету. Приклад таких ботів можна побачити у грі «The Witcher 3: Wild Hunt», де ігровий інтелект впливає на розвиток сюжету. Метою роботи є дослідження використання ігрового інтелекту та його побудова, як бази для подальшої реалізації логіки ігрових об'єктів. Ігровий інтелект реалізовано на мові програмування С# з урахуванням особливостей ігрового рушія Unity та методів об’єктно-орієнтованого проектування. Він може використовуватись програмістами різних рівнів, та на різних стадіях розробки продукту залишатиметься актуальним та зручним у використанні. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічна інженерія;2(92)
dc.subject Unity uk_UA
dc.subject Pattern State uk_UA
dc.subject C# uk_UA
dc.subject ігровий інтелект uk_UA
dc.subject комп’ютерні ігри uk_UA
dc.subject game intelligence uk_UA
dc.subject computer games uk_UA
dc.title Побудова ігрового інтелекту за допомогою патерну State в ігровому рушії Unity uk_UA
dc.title.alternative Building game intelligence with the State pattern in the Unity game engine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Computer games have become a part of everyone's life today. They occupy a large part of the entertainment industry. The gaming industry is growing and evolving every day thanks to new technologies, platforms, and trends. For example, esports has become a popular way to spend leisure time. Game broadcasts on platforms such as Twitch and YouTube have become very popular. A large number of esports competitions involve computer-controlled players (bots). The game intelligence of bots affects the level of complexity and strategies of the game. It can be designed for bots of different skill levels, from beginners to very highly skilled opponents. If game intelligence provides smart opponents, the game becomes more challenging and interesting. Players can feel the impact of their decisions as they see how the game intelligence of bots responds to their actions. An example is the game «Dark Souls», where intelligent and merciless enemies create an extremely challenging gaming experience. Game intelligence can also control the creation of the game's plot and dialogues. Intelligent bots can create intriguing scenes and decisions for players that affect the plot. An example of such bots can be seen in the game The Witcher 3: Wild Hunt, where game intelligence influences the plot development. The purpose of the paper is to study the use of game intelligence and its construction as a basis for further implementation of the logic of game objects. Game intelligence is implemented in the C# programming language, taking into account the features of the Unity game engine and object-oriented design methods. It can be used by programmers of different levels and will remain relevant and easy to use at different stages of product development. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account