Electronic Repository

Аналіз використання алгоритмів штучного інтелекту в іграх

Show simple item record

dc.contributor.author Голубенко, В.А.
dc.contributor.author Holubenko, V.A.
dc.date.accessioned 2024-03-04T12:33:12Z
dc.date.available 2024-03-04T12:33:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8387
dc.description.abstract Останнім часом багато уваги приділяється застосуванню штучного інтелекту в галузі ігор. Огляд останніх досягнень є важливим компонентом для визначення подальших векторів досліджень у цій області. Основна частина статті пропонує огляд літературних джерел, де наведено детальний аналіз використання штучного інтелекту в іграх, враховуючи методи навчання з вчителем, навчання з підкріпленням та інші. Також розглядаються питання моделювання в іграх та впливу штучного інтелекту на суспільство. Стаття виокремлює роль ігор не тільки як розважального заходу, але й у військовій, корпоративній та рекламній сферах. Також досліджуються можливості застосування штучного інтелекту для покращення процесу навчання та його вплив на етику освітніх додатків. Стаття розглядає широкий спектр застосувань штучного інтелекту в іграх, враховуючи аналіз команд спортивних ігор та оптимізацію гри з трьома гравцями. Досліджуються можливості попередження порушень правил гравцями та вдосконалення ігрового наповнення. У підсумку стаття демонструє різноманітність і перспективність застосування штучного інтелекту в галузі ігор та робить цінний внесок у розвиток цієї сфери. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічна інженерія;2(92)
dc.subject штучний інтелект uk_UA
dc.subject алгоритми штучного інтелекту uk_UA
dc.subject застосування штучного інтелекту в ігровій індустрії uk_UA
dc.subject artificial intelligence uk_UA
dc.subject artificial intelligence algorithms uk_UA
dc.subject application of artificial intelligence in the game industry uk_UA
dc.title Аналіз використання алгоритмів штучного інтелекту в іграх uk_UA
dc.title.alternative Analysis of the use of artificial intelligence algorithms in games uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Recently, a lot of attention has been paid to the application of artificial intelligence in the field of games. A review of recent achievements is an important component for determining further vectors of research in this area. The main part of the article offers a review of literary sources, which provides a detailed analysis of the use of artificial intelligence in games, including methods of learning with a teacher, learning with reinforcement and others. Issues of modeling in games and the impact of artificial intelligence on society are also considered. The article highlights the role of games not only as an entertainment event, but also in the military, corporate and advertising spheres. The possibilities of using artificial intelligence to improve the learning process and its impact on the ethics of educational applications are also explored. The paper examines a wide range of applications of artificial intelligence in games, including team analysis of sports games and optimization of a three-player game. Possibilities of preventing violations of the rules by players and improving game content are being investigated. In conclusion, the article demonstrates the diversity and perspective of the application of artificial intelligence in the field of games and provides a valuable contribution to the development of this field. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account