Electronic Repository

Математичне моделювання термоанемометричного витратоміра для вимірювання витрати автомобільного дизельного палива з індукційним нагрівальним контуром

Show simple item record

dc.contributor.author Шавурський, Ю.О.
dc.contributor.author Багінський, О.О.
dc.contributor.author Shavurskiy, Y.O.
dc.contributor.author Bahinskyi, O.O.
dc.date.accessioned 2024-02-20T08:29:02Z
dc.date.available 2024-02-20T08:29:02Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8360
dc.description.abstract Проведено математичне моделювання індукційного нагрівального елемента (ІНЕ) в основі термоанемометричного витратоміра (ТАВ) для вимірювання витрати дизельного палива (ДП). На витрату ДП впливає багато факторів, що може відобразитися на точності ТАВ, а саме: температура палива, домішки і його в’язкість. Нагрівальний елемент у вигляді тенів, який раніше досліджувався у публікації [1], є контактним у середовищі палива, що збільшує ризик займання палива під час проходження через нього великого струму. В індукційному ТАВ нагрів регулюється шляхом його циклічного включення і виключення. Сам процес нагрівання ДП у ТАВ заснований на генерації індукованих електричних струмів всередині трубопроводу, що сприяє високій ефективності, оскільки тепло генерується лише там, де це необхідно, і головне – не контактує з займистою речовиною, такою як ДП. Цьому процесу допомагають датчики температури (термопара), що входять в систему управління. Для цього встановлюється підібраний температурний режим для ДП і ТАВ: після нагріву теплоносія до певної температури автоматично вимикається, а після охолодження знову вмикається. За рядом критеріїв, таких як матеріал ТАВ з індукційним нагрівачем, довжина, діаметр і товщина стінок трубопроводу ТАВ, швидкісні режими подачі палива, математично змодельовано кількість енергії з відповідною частотою напруги, що подається на два індукційні нагрівальні елементи, для підтримки постійної різниці температур залежно від об’ємної витрати палива Q. За даними змодельованих параметрів залежності напруги (вихідний сигнал витратоміра) та кількісної витрати палива через ТАВ визначено, що рівень вихідного сигналу достатній для проведення вимірювань витрати палива в широкому діапазоні значень. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічна інженерія;2(92)
dc.subject двигун внутрішнього згорання uk_UA
dc.subject витрата палива uk_UA
dc.subject індукційність uk_UA
dc.subject термоанемометр uk_UA
dc.subject вимірювання uk_UA
dc.subject дизельне паливо uk_UA
dc.subject моделювання uk_UA
dc.subject нагрівальний елемент uk_UA
dc.subject internal combustion engine uk_UA
dc.subject fuel consumption uk_UA
dc.subject inductance uk_UA
dc.subject thermal anemometer uk_UA
dc.subject measurement uk_UA
dc.subject diesel fuel uk_UA
dc.title Математичне моделювання термоанемометричного витратоміра для вимірювання витрати автомобільного дизельного палива з індукційним нагрівальним контуром uk_UA
dc.title.alternative Mathematical modeling of a thermo-anemometric flow meter for measuring automotive diesel fuel consumption with an induction heating circuit uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article investigates mathematical modeling of the induction heating element (IHE) at the base of the thermo-anemometric flow meter (TAFM) for measuring the flow of diesel fuel (DF). The consumption of DF is affected by many factors that can affect the accuracy of TAFM, namely fuel temperature, impurities and its viscosity. The heating element in the form of shadows, which was previously studied in the publication [1], is in contact with the fuel medium, which increases the risk of fuel ignition when a large current passes through it. In the induction TAFM, the heating is regulated by turning it on and off cyclically. The very process of heating DF in TAFM is based on the generation of induced electric currents inside the pipeline, which contributes to high efficiency, since heat is generated only where it is necessary and most importantly - does not come into contact with a flammable substance, such as DF. This process is helped by temperature sensors (thermocouple) included in the control system. For this purpose, a selected temperature mode is set for DF and TAFM, after heating the coolant to a certain temperature, it is automatically turned off, and after cooling, it is turned on again. According to a number of criteria, such as TAFM material with an induction heater, length, diameter and wall thickness of the TAFM pipeline, high-speed modes of fuel supply - the amount of energy with the appropriate voltage frequency supplied to two induction heating elements to maintain a constant temperature difference depending on from the volumetric fuel consumption Q. Based on the data of the simulated parameters of the voltage dependence (output signal of the flow meter) and the quantitative fuel consumption through the TAFM, it was determined that the level of the output signal is sufficient for measuring the fuel consumption in a wide range of values. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account