Electronic Repository

Дослідження несправності двигунів кар’єрних самоскидів

Show simple item record

dc.contributor.author Ковалевич, Л.А.
dc.contributor.author Криворучко, А.О.
dc.contributor.author Іськов, С.С.
dc.contributor.author Кальчук, С.В.
dc.contributor.author Багашова, Н.В.
dc.contributor.author Kovalevich, L.A.
dc.contributor.author Kryvoruchko, A.O.
dc.contributor.author Iskov, S.S.
dc.contributor.author Kalchuk, S.V.
dc.contributor.author Bagashova, N.V.
dc.date.accessioned 2023-07-14T08:47:01Z
dc.date.available 2023-07-14T08:47:01Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8220
dc.description.abstract У дослідженні розглянуто проблеми виникнення несправностей у кар’єрних автомобілях. За допомогою проведених досліджень було встановлено, що вартість ремонту зростає зі збільшенням терміну експлуатації самоскида. Ця вартість визначається вартістю ремонту на початку експлуатації та швидкістю зростання витрат на технічне обслуговування та ремонт зі збільшенням пробігу транспорту. Практичний досвід показує, що зношення важких самоскидів під час експлуатації варіюється у різних кар’єрах і залежить від факторів, таких як видобуток корисних копалин (глибина кар’єру, насипна щільність, абразивність гірських порід та інші) та дорожньо-кліматичні умови експлуатації. Відповідно, частота виникнення поломок у деталей самоскида буде значно відрізнятися, що призводить до різної частоти проведення обслуговування. Складніша конструкція самоскида призводить до більшої кількості поломок протягом певного періоду. З іншого боку, надійність самоскида залежить від довжини транспортування та середнього ухилу дороги для перевезення гірської маси. У публікації наведено дані, отримані для Омелянівського кар’єру. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічна інженерія;1(91)
dc.subject поломки uk_UA
dc.subject ухили траси uk_UA
dc.subject двигуни uk_UA
dc.subject відстань транспортування uk_UA
dc.subject надійність роботи uk_UA
dc.subject breakdowns uk_UA
dc.subject road slopes uk_UA
dc.subject engines; uk_UA
dc.subject transportation distance uk_UA
dc.subject reliability of work uk_UA
dc.title Дослідження несправності двигунів кар’єрних самоскидів uk_UA
dc.title.alternative Investigation of engine failures of quarry dump trucks uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten This work deals with malfunctions of career cars. Thanks to the conducted research, it was found that the cost of repair increases with the increase in the service life of the dump truck, and it is determined by the cost of repairs at the beginning of the operation of the dump truck, as well as the rate of increase in maintenance and repair costs as the mileage of the vehicle increases. Practice shows that the wear and tear of heavy dump trucks during operation differs in different quarries and depends both on the extraction of minerals (depth of the pit, bulk density, abrasiveness of rocks, etc.), and on the road and climatic conditions of transport operation. Thus, the failure rate of dump truck parts will vary significantly, which causes different frequency of their maintenance. The more complex the design of the dump truck, the greater the number of rejections per shift. On the other hand, the reliability of the dump truck is determined by the distance of transportation and the size of the average slope of the road transporting the rock mass, in the publication the data for the Omelianivsk quarry were obtained. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account