Electronic Repository

Дослідження ефективності застосування гумового футерування кузова автосамоскида

Show simple item record

dc.contributor.author Білобров, Д.М.
dc.contributor.author Лебля, М.В.
dc.contributor.author Дубінчук, Д.О.
dc.contributor.author Іськов, С.С.
dc.contributor.author Темченко, О.А.
dc.contributor.author Bilobrov, D.M.
dc.contributor.author Leblya, M.V.
dc.contributor.author Dubinchuk, D.O.
dc.contributor.author Iskov, S.S.
dc.contributor.author Temchenko, O.A.
dc.date.accessioned 2023-07-13T11:35:07Z
dc.date.available 2023-07-13T11:35:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8216
dc.description.abstract У роботі розглянуто можливість футерування кузова автосамоскида гумою. Для підтвердження результатів експериментальних досліджень, отриманих під час експлуатації кар’єрних автосамоскидів на Омелянівському кар’єрі, були створені кінцево-елементні та 3D-моделі для динамічного аналізу в середовищі T-FLEX, що імітують навантаження елементів металоконструкцій рами та кузова кар’єрних автосамоскидів. Для оцінки напружено-деформованого стану елементів несучих металоконструкцій великовантажних кар’єрних автосамоскидів застосовувався метод кінцевих елементів. Універсальність цього дає можливість розрахувати різні конструкції з різними властивостями матеріалів єдиним способом. Метод дозволяє врахувати геометричні форми та умови роботи конструкції, розподіл у часі та просторі (для динамічних завдань) зовнішніх навантажень, властивостей матеріалів, що використовуються в конструкції у повному обсязі. Для оцінки точності моделювання було проведено низку дослідів з вимірювання вібраційних коливань на автосамоскидах БілАЗ-548. Вимірювання вібрації проводилися за допомогою 16-канального реєстратора даних SCADAS eSCR05 Siemens за допомогою КПК HP iPAQ 214 із підключенням Bluetooth на базі Windows Mobile. Дані записувалися і зберігалися на флеш-картах ємністю 16 ГБ. Використовувалися дві різні частоти дискретизації з 24-бітною роздільною здатністю: 256 вибірок у секунду для вимірювань вібрацій. Датчики, які використовуються для реєстрації трьох ортогональних осей вібрації містили чотири триосьові акселерометри на друкованій платі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічна інженерія;1(91)
dc.subject моделювання uk_UA
dc.subject кузов автосамоскида uk_UA
dc.subject ударні навантаження uk_UA
dc.subject вібрації кузова uk_UA
dc.subject футерування гумою uk_UA
dc.subject modeling uk_UA
dc.subject dump truck body uk_UA
dc.subject shock loads uk_UA
dc.subject body vibrations uk_UA
dc.subject rubber lining uk_UA
dc.title Дослідження ефективності застосування гумового футерування кузова автосамоскида uk_UA
dc.title.alternative Research on the effectiveness of using rubber lining for the body of a dump truck uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten This work considers the possibility of lining the body of a dump truck with rubber. To confirm the results of experimental studies obtained during the operation of quarry dump trucks at the Omelianivsk quarry, finite-element and 3D models were created for dynamic analysis in the T-FLEX environment, simulating the loading of metal structure elements of the frame and body of quarry dump trucks. The finite element method was used to assess the stress-strain state of the elements of the load-bearing metal structures of heavy-duty quarry dump trucks. The versatility of this makes it possible to calculate different designs with different material properties in a single way. The method allows you to take into account the geometric shapes and operating conditions of the structure, the distribution in time and space (for dynamic tasks) of external loads, the properties of materials used in the structure in a fairly complete volume. To assess the accuracy of the modeling, a number of experiments were conducted to measure vibration oscillations on BelAZ 548 dump trucks. Vibration measurements were performed using a 16-channel SCADAS eSCR05 Siemens data logger using a Windows Mobile-based HP iPAQ 214 PDA with Bluetooth connectivity. Data were recorded and stored on flash cards with a capacity of 16 GB. Two different sampling rates with 24-bit resolution were used: 256 samples per second for vibration measurements. Sensors used to register the three orthogonal axes of vibration included four triaxial accelerometers on a printed circuit board. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account