Electronic Repository

Аналіз особливостей конструкторів створення персонажів комп’ютерних ігор

Show simple item record

dc.contributor.author Яцишин-Куліш, А.С.
dc.contributor.author Граф, М.С.
dc.contributor.author Левченко, А.Ю.
dc.contributor.author Терещук, С.О.
dc.contributor.author Yatsyshyn-Kulish, A.S.
dc.contributor.author Graf, M.S.
dc.contributor.author Levchenko, A.Yu.
dc.contributor.author Tereshchuk, S.O.
dc.date.accessioned 2023-07-13T07:13:37Z
dc.date.available 2023-07-13T07:13:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8208
dc.description.abstract Дана робота присвячена аналізу особливостей конструкторів створення персонажів у комп’ютерних іграх. Детально розглядає роль конструкторів у процесі створення персонажів та їх значення для ігрового світу. Проведений огляд популярних конструкторів, таких як Fuse, MakeHuman, Adobe Character Animator та їхніх функціональних можливостей. Здійснений аналіз процесу створення персонажів у конструкторах, зокрема, кастомізації зовнішнього вигляду та редагування анімацій. Вивчена роль математики у створенні персонажів ігор та вплив конструкторів на геймдизайн ігор. У статті також розглядаються виклики та перспективи розвитку конструкторів створення персонажів у майбутньому, запропоновано покращений алгоритм роботи конструктора для створення персонажу комп’ютерної гри. Ця стаття є корисним джерелом для розуміння процесу створення персонажів у комп’ютерних іграх та використання конструкторів для реалізації творчих задумів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічна інженерія;1(91)
dc.subject комп’ютерна гра uk_UA
dc.subject персонаж uk_UA
dc.subject алгоритм uk_UA
dc.subject конструктор uk_UA
dc.subject розробка uk_UA
dc.subject computer game uk_UA
dc.subject character uk_UA
dc.subject algorithm uk_UA
dc.subject character creation software uk_UA
dc.subject development uk_UA
dc.title Аналіз особливостей конструкторів створення персонажів комп’ютерних ігор uk_UA
dc.title.alternative Analysis of the features of computer game character creation tools uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten This work is devoted to the analysis of the features of computer game character creation tools. The work examines in detail the role of the software in the process of creating characters and their importance for the game world. The paper reviews and compares the features of such popular character creation tools as Fuse, MakeHuman, Adobe Character Animator. An analysis of the process of creating characters was carried out, in particular, customization of the appearance and editing of animations. The role of mathematics in the game characters creation and the influence of character creation tools on computer game design are studied. The paper also considers the challenges and prospects for the development of character creation software in the future, and an improved algorithm of the tool work for creating a computer game character is proposed. This work is a useful source for understanding the process of creating characters in computer games and using character creation tools to implement creative ideas. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account