Electronic Repository

Оцінка ефективності використання інструментів NLP та систем AI для аналізу рекламних оголошень у системах обміну інтернет-рекламою

Show simple item record

dc.contributor.author Круціцький, В.Я.
dc.contributor.author Сугоняк, І.І.
dc.contributor.author Krutsitskyi, V.Ya.
dc.contributor.author Suhoniak, I.I.
dc.date.accessioned 2023-07-12T09:57:39Z
dc.date.available 2023-07-12T09:57:39Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8202
dc.description.abstract Дослідження визначає ефективність використання інструментів обробки природної мови та систем штучного інтелекту для аналізу рекламних кампаній у системах обміну реклами в інтернеті. Стаття розглядає, які інструменти можуть бути використані для виявлення ключових слів у тексті оголошень, а також як ці інструменти можуть бути поєднані зі спеціалізованими моделями машинного навчання для виявлення шахрайської та зловмисної інформації у вебсерверах обміну реклами. Стаття ілюструє, які метрики можуть бути використані для оцінки контенту рекламних оголошень на предмет небажаного вмісту, використовуючи сучасні системи штучного інтелекту. Проводиться аналіз існуючих інструментів та результатів їх роботи на прикладі реального рекламного оголошення з підвищеною небезпекою. Надається детальний звіт відповідно до різних метрик оцінки. Визначається доцільність інтеграції описаних вище технологій у бізнес-логіку рекламних мереж. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічна інженерія;1(91)
dc.subject обробка природної мови (NLP) uk_UA
dc.subject штучний інтелект (AI) uk_UA
dc.subject рекламні кампанії uk_UA
dc.subject системи обміну реклами в інтернеті uk_UA
dc.subject шахрайський вміст uk_UA
dc.subject зловмисний вміст uk_UA
dc.subject онлайн-реклама uk_UA
dc.subject виявлення uk_UA
dc.subject NLP uk_UA
dc.subject AI uk_UA
dc.subject advertising campaigns uk_UA
dc.subject the Internet advertising exchange systems uk_UA
dc.subject fraudulent content uk_UA
dc.subject malicious content uk_UA
dc.subject online advertisements uk_UA
dc.subject detection uk_UA
dc.title Оцінка ефективності використання інструментів NLP та систем AI для аналізу рекламних оголошень у системах обміну інтернет-рекламою uk_UA
dc.title.alternative Evaluation of the effectiveness of the use of NLP tools and AI systems for the analysis of advertisements in the Internet advertising exchange systems uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The study determines the effectiveness of using natural language processing tools and artificial intelligence systems for analyzing advertising campaigns in the Internet advertising exchange systems. The article discusses which tools can be used to detect keywords in ad text, as well as how these tools can be combined with custom machine learning models to detect fraudulent and malicious information in ad exchange web servers. The article illustrates which metrics can be used to evaluate ad content for unwanted content using modern artificial intelligence systems. An analysis of existing tools and their results is conducted using a real high-risk advertisement. A detailed report is provided according to different evaluation metrics. The expediency of integrating the above technologies into the business logic of advertising networks is determined. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account