Electronic Repository

Аналіз та моделювання методів вимірювання зміни швидкості психологічної реакції людини на рухомі об’єкти для використання в розробці arcade-подібної гри

Show simple item record

dc.contributor.author Грабар, О.I.
dc.contributor.author Морозов, А.В.
dc.contributor.author Grabar, O.I.
dc.contributor.author Morozov, A.V.
dc.date.accessioned 2020-09-28T08:03:01Z
dc.date.available 2020-09-28T08:03:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7745
dc.description.abstract Під час досліджень було розглянуто методи простої сенсомоторної реакції, метод реакції вибору, метод реакції розрізнення, метод Штенберга та метод «ментального обертання» для визначення найефективнішого використання у програмному забезпеченні. На основі цього аналізу розроблено програмний інтерфейс для arcade-подібної гри. Проаналізовано зміни швидкості реакції користувача на рухомі об’єкти та можливість їх кореляції. Моделювання змін швидкості психологічної реакції користувача дозволяє використання цього програмного продукту для покращення навчання, тренування спортсменів тощо. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічна інженерія;1(85)
dc.subject швидкість реакції uk_UA
dc.subject arcade-подібна гра uk_UA
dc.subject проєктування інтерфейсів uk_UA
dc.subject speed of reaction uk_UA
dc.subject arcade-like game uk_UA
dc.subject interfaces creation uk_UA
dc.title Аналіз та моделювання методів вимірювання зміни швидкості психологічної реакції людини на рухомі об’єкти для використання в розробці arcade-подібної гри uk_UA
dc.title.alternative Analysis and modeling methods of measuring the change of speed of a person’s psychological reaction on movable objects for the use in the development of arcade-like game uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The methods of sensorimotor reaction, method of reaction of choice, method of reaction of distinction, Shtenberg’s method and method of «mental rotation» for determination of the most effective use in software were considered outages during researches. On the basis of this analysis a programmatic interface is worked out for arcade-like game. The changes of speed reaction of a user on movable objects and possibility of their correlation were analysed. The modeling changes of speed of psychological of a user gives an opportunity to use this software product for the improvement of studies, training of sportsmen. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account