Electronic Repository

Механізм формування професійної етики в системі державного управління: специфіка та проблематика

Show simple item record

dc.contributor.author Абрамова, Дарія Сергіївна
dc.contributor.author Дика, Олена Сергіївна
dc.contributor.author Сергієнко, Ірина Георгіївна
dc.contributor.author Abramova, D.S.
dc.contributor.author Dyka, O.S.
dc.contributor.author Serhіienko, І.H.
dc.date.accessioned 2019-05-11T06:35:13Z
dc.date.available 2019-05-11T06:35:13Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7511
dc.description.abstract Актуальність професійного розвитку кадрів системи державного управління обумовлена динамікою і специфікою політичної та соціально-економічної обстановки в країні, а також реальним станом самої системи державного управління. Найважливішим фактором успішного реформування системи державного управління є подолання проблеми професійно-етичного розвитку його суб’єктів. Професійна етика державного службовця повинна відповідати не тільки Конституції нашої держави, її чинному законодавству, а й моральним принципам і нормам. Професійні вимоги, які висуваються до державних службовців, залежать від органу, де працює державний службовець та характерних особливостей виконуваної ним роботи. Та беззаперечним залишається той факт, що ряд вимог до професійної поведінки державних службовців стосується всієї системи державного управління. Специфіка професійної етики державного службовця полягає передусім в особливостях професійної діяльності, які безпосередньо пов’язані із правовим статусом чиновника, в можливостях, наданих Конституцією, здійснювати владні повноваження від імені держави, в здатності приймати суб’єктивні рішення, керуючись власними моральними та вольовими принципами. Виконання покладених на посадову особу професійних функцій у межах професійної діяльності потребує від особи наявності певних якостей з метою ефективного державного управління. Дотримання та розвиток якостей дозволить удосконалити процес державного управління в частині забезпечення системи державного управління якісними кадрами, а також дасть можливість представлення України у взаємодії з іноземними партнерами на високому рівні. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ.Серія: Економічні науки;1(87)
dc.subject державне управління uk_UA
dc.subject державний службовець uk_UA
dc.subject професійна етика uk_UA
dc.subject складові професійної етики uk_UA
dc.subject принципи державного службовця uk_UA
dc.subject public administration uk_UA
dc.subject civil servant uk_UA
dc.subject professional ethics uk_UA
dc.subject components of professional ethics uk_UA
dc.subject civil servant’s principles uk_UA
dc.title Механізм формування професійної етики в системі державного управління: специфіка та проблематика uk_UA
dc.title.alternative Professional ethics of a civil servant: specificity and problems uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The urgency of the professional development of the public administration system personnel is determined by the dynamics and specificity of the political and socio-economic situation in the country, as well as the actual state of the system of public administration itself. The most important factor in the successful reformation of the public administration system is overcoming the problem of the professional and ethical development of its subjects. The professional ethics of the civil servant must comply not only with the Constitution of our state, its current legislation, but also with moral principles and norms. The professional requirements for civil servants depend on the authority where the civil servant works and the peculiarities of the work performed by him. However, the fact remains that the number of requirements for the professional conduct of civil servants relates to the entire system of public administration. The specificity of the professional ethics of a civil servant is, first of all, in the peculiarities of professional activity that are directly related to the legal status of the official, in the possibilities provided by the Constitution, to exercise authority on behalf of the state, in significant opportunities to make subjective decisions guided by their own moral and volitional principles. The performance of professional functions entrusted to an official requires from the person to possess certain qualities for the purpose of effective public administration. Adherence to and development of qualities will allow to improve the process of public administration in terms of ensuring the system of public administration with high-quality personnel as well as the possibility of representing Ukraine in cooperation with foreign partners at a high level. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account