Electronic Repository

Оцінка маркетингового потенціалу підприємства: компаративний аналіз наукових підходів

Show simple item record

dc.contributor.author Іваненко, Валентина Олександрівна
dc.contributor.author Ковальчук, Оксана Романівна
dc.contributor.author Ivanenko, V.O.
dc.contributor.author Kovalchuk, O.R.
dc.date.accessioned 2019-04-25T09:49:42Z
dc.date.available 2019-04-25T09:49:42Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7498
dc.description.abstract У статті проаналізовано різні підходи науковців до визначення сутності маркетингового потенціалу, його структурних елементів та методики оцінки ефективності маркетингового потенціалу. Власне розуміння поняття «маркетинговий потенціал» дало змогу виокремити чіткі його складові, а також напрями оцінки ефективності маркетингового потенціалу в діяльності суб’єкта господарювання. Здійснений аналіз наукових підходів дав змогу зрозуміти, що маркетинговий потенціал є поєднанням маркетингових ресурсів, резервів та зовнішніх можливостей підприємства. Виокремлені складові елементи маркетингового потенціалу включають матеріальні, нематеріальні власні ресурси та резерви підприємства, а також можливості, які можуть надаватися зовнішнім середовищем. Запропонований механізм оцінки маркетингового потенціалу дозволяє в повній мірі визначити наявні ресурси в поточній діяльності суб’єкта господарювання та найбільш ефективні напрями їх використання в довгостроковій перспективі. В основу аналізу маркетингового потенціалу покладено комплексний підхід оцінки, застосування якого найбільш повно розкриває всі наявні ресурси. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ.Серія: Економічні науки;1(87)
dc.subject маркетинговий потенціал uk_UA
dc.subject маркетингові ресурси uk_UA
dc.subject зовнішні можливості uk_UA
dc.subject оцінка uk_UA
dc.subject marketing potential uk_UA
dc.subject marketing resources uk_UA
dc.subject external opportunities uk_UA
dc.subject estimation uk_UA
dc.title Оцінка маркетингового потенціалу підприємства: компаративний аналіз наукових підходів uk_UA
dc.title.alternative Estimation of enterprise’s marketing potential: the comparative analysis of scientific approaches uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article analyzes different approaches of scientists to the definition of the essence of marketing potential, its structural elements and methods for assessing the effectiveness of marketing potential. The authors’ understanding the concept of «marketing potential» makes it possible to distinguish its clear components as well as the directions for assessing the effectiveness of marketing potential in enterprise’s activity. The analysis of scientific approaches allows to understand that marketing potential is the combination of marketing resources, reserves and external capabilities of the enterprise. The separate elements of marketing potential include material, intangible own resources and enterprise’s reserves as well as opportunities that can be provided by the external environment. The proposed mechanism of marketing potential estimation allows to determine fully the available resources in the enterprise’s current activity and the most effective directions of their use in the long-term outlook. The basis of marketing potential analysis is a comprehensive evaluation approach, the application of which most fully discloses all the available resources. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account