EZTUIR
Electronic Zhytomyr State Technological University Institutional Repository

Особливості позиціонування конкурентоспроможного бренду

Show simple item record

dc.contributor.author Ковальчук, О.А.
dc.contributor.author Kovalchuk, O.A.
dc.date.accessioned 2019-02-25T09:27:15Z
dc.date.available 2019-02-25T09:27:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7450
dc.description.abstract У роботі відображені останні тенденції щодо місця позиціонування і його впливу на ефектність створеного бренду. Розглянуто поняття бренду. Торгова марка розглядається як пріоритетна складова нематеріальних активів підприємства, як ефективний інструмент управління організацією. Обґрунтовано принципи, за допомогою яких, можна створити конкурентоспроможний бренд. Надано роз’яснення головних умов для досягнення оперативного результату позиціонування. Детально розписані складові, за рахунок яких бренд матиме змогу вийти на новий рівень. Ретельно описані етапи створення логотипу та інших елементів, які допоможуть зробити підприємство більш впізнаваним. Проаналізовано необхідність досягнення прихильності споживачів до власного бренду. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ.Серія: Економічні науки;4(86)
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject конкурентоспроможний бренд uk_UA
dc.subject позиціонування бренду uk_UA
dc.subject brand uk_UA
dc.subject brand competitiveness uk_UA
dc.subject brand positioning uk_UA
dc.title Особливості позиціонування конкурентоспроможного бренду uk_UA
dc.title.alternative Features of competitive brand positioning uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article reflects the latest trends in positioning and its impact on the brand effectiveness. The concept of a brand is considered. A trademark is examined as the priority component of enterprise’s intangible assets, as an effective management tool for an organization. The author substantiates the principles, with the help of which, it is possible to create a competitive brand. The explanation of the main conditions for achieving the operative result of positioning is provided. The components, through which the brand will be able to reach a new level are described in detail. The stages of creating a logo and other elements that will help make the company more recognizable are carefully shown. The necessity of achieving consumer commitment to their own brand is analyzed. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account