Electronic Repository

Стратегічний розвиток туристичної галузі в Житомирській області

Show simple item record

dc.contributor.author Виговська, Наталія Георгіївна
dc.contributor.author Саух, Ірина Василівна
dc.contributor.author Vygovskaya, N.G.
dc.contributor.author Saukh, I.V.
dc.date.accessioned 2018-08-22T10:37:08Z
dc.date.available 2018-08-22T10:37:08Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7396
dc.description.abstract Присвячено оцінці можливостей стратегічного розвитку туристичної сфери Житомирської області. Авторами доведено, що сьогодні існує невідповідність між складністю зовнішнього середовища, в якому функціонують туристичні підприємства, та простотою організаційно-правових форм, в якій існує більшість туристичних підприємств, що породжує невідповідність між уніфікацією методів стратегічного управління та їх унікальністю для кожного окремо взятого підприємства. Визначено, що стратегічний розвиток туристичної сфери необхідно досліджувати через призму використання методів стратегічного аналізу, який передбачає ідентифікацію зовнішніх факторів впливу на підприємства. Об’єктом дослідження у статті визначено стратегічний розвиток туристичної галузі в Житомирській області. Виходячи з цього, метою статті є оцінка проблем функціонування туристичної галузі в Житомирській області за допомогою сучасної методології досліджень (зокрема, методів стратегічного аналізу зовнішнього середовища) та формування напрямів стратегічного розвитку місцевого туризму. Визначено, що об’єктивними причинами зменшення туристів у регіоні протягом останніх років є проведення АТО на Сході України, недосконалість нормативно-правового забезпечення, що регламентує ведення туристичного бізнесу, недостатні рекламні заходи щодо просування вітчизняного туристичного продукту як на території Житомирської області, так і за кордоном. За допомогою використання методу стратегічного аналізу (SWOT-аналізу) виявлено сильні та слабкі сторони туризму даного регіону, загрози його функціонування та можливості їх усунення. На підставі оцінки наявної місцевої стратегії розвитку Житомирської області до 2020 року запропоновано напрями подальшого розвитку регіонального туризму в контексті законодавчої, інформаційно-маркетингової, інфраструктурної, науково-навчальної, кадрової та фінансових складових, реалізація яких сприятиме збільшенню інвестиційної привабливості Житомирщини та її туристичного іміджу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ.Серія: Економічні науки;2(84)
dc.subject стратегічний розвиток uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject туристичні потоки uk_UA
dc.subject SWOT-аналіз uk_UA
dc.subject strategic development uk_UA
dc.subject tourism uk_UA
dc.subject tourist flows uk_UA
dc.subject SWOT – analysis uk_UA
dc.title Стратегічний розвиток туристичної галузі в Житомирській області uk_UA
dc.title.alternative Strategic development of tourist industry in Zhytomyr region uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article is devoted to the estimation of the possibilities of strategic development of the tourist sphere in Zhytomyr region. The authors prove that today there is the discrepancy between the complexity of the external environment, in which tourist enterprises operate and the simplicity of the organizational and legal forms, in which the majority of tourist enterprises exist, and this generates the discrepancy between the unification of methods of strategic management and their uniqueness for each individual enterprise. It is determined that the strategic development of the tourism sector needs to be explored through the prism of the use of methods of strategic analysis, which involves the identification of external factors of influence on enterprises. The object of research in the article is the strategic development of the tourist industry in Zhytomyr region. Proceeding from this, the aim of the article is to assess the problems of the functioning of the tourist industry in Zhytomyr region using modern research methodology (in particular, the methods of strategic analysis of the external environment) and the formation of directions for the strategic development of local tourism. It is determined that the objective reasons for the reduction of tourists in the region in recent years is the ATO actions in the East of Ukraine; the imperfection of the regulatory and legal provisions governing the tourist business running; there are not enough promotional activities to promote the domestic tourist product both on the territory of Zhytomyr region and abroad. Using the method of strategic analysis (SWOT analysis), the atrivle reveals the strengths and weaknesses of tourism in the region, threats to its functioning and the possibility of their elimination. Based on the evaluation of the existing local development strategy of Zhytomyr region until 2020, the authors propose the directions for the further development of regional tourism in the context of legislative, information-marketing, infrastructure, scientific and educational, personnel and financial components. Their implementation will contribute to increasing the investment attractiveness of Zhytomyr region and its tourist image. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account