Electronic Repository

Проблеми і перспективи розвитку комерційної діяльності торговельних підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Корнійчук, Ангеліна Анатоліївна
dc.contributor.author Кorniychuk, А.А.
dc.date.accessioned 2018-05-07T11:32:42Z
dc.date.available 2018-05-07T11:32:42Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7353
dc.description.abstract Присвячено дослідженню сучасний стан розвитку комерційної діяльності в Україні. Автором визначено, що більшість проведених досліджень, присвячених комерційній діяльності, пов’язані з теоретичним обґрунтуванням управлінських процесів. У процесі дослідження встановлено, що комерційна діяльність є складовою господарської діяльності тих підприємств, які власну виготовлену продукцію реалізують споживачам, тих, які здійснюють закупівлю товарів для подальшого продажу, і тих, які спеціалізуються на роздрібній торгівлі. На основі державної статистичної інформації визначено динаміку формування товарообороту та реалізованих послуг вітчизняними суб’єктами господарювання, розраховано показники ресурсовіддачі оптових і роздрібних торговельних підприємств. Встановлено, що розвиток комерційної діяльності українських підприємств пов’язаний з розвитком економіки країни та орієнтований на потреби і вимоги ринку, окремого покупця товарів і послуг. Аналіз сучасних досліджень у сфері комерційної діяльності торговельних підприємств дав можливість виокремити особливості торговельної діяльності виробників товарів, оптових посередників та роздрібних торговельних мереж за ознаками (обсяги реалізації, ланцюг діяльності, термін формування надходжень, місце розташування, спеціалізація). Встановлені особливості комерційної діяльності за видами торговельних підприємств дали змогу сформувати проблематику та подальші перспективи їх розвитку. Спільними проблемами розвитку комерційної діяльності торговельних підприємств є відсутність достатньої кількості фінансових ресурсів для забезпечення потреб процесів реалізації, низька ділова активність партнерів, недотримання конкурентами правил торговельної діяльності. Спільними перспективами розвитку комерційної діяльності є використання стратегічного управління для визначення цільових ринків збуту, покращення комунікаційної політики, підписання договорів на взаємовигідних умовах, активізація ділової активності, вкладання інвестицій у розвиток матеріально-технічної бази. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ.Серія: Економічні науки;1(83)
dc.subject комерція uk_UA
dc.subject комерційна діяльність uk_UA
dc.subject реалізація продукції uk_UA
dc.subject торговельне підприємство uk_UA
dc.subject оптове торгівельне підприємство uk_UA
dc.subject роздрібне торговельне підприємство uk_UA
dc.subject перспективи розвитку комерційної діяльності uk_UA
dc.subject commerce uk_UA
dc.subject commercial activity uk_UA
dc.subject sale of products uk_UA
dc.subject trade enterprise uk_UA
dc.subject wholesale trade enterprise uk_UA
dc.subject retail trade enterprise uk_UA
dc.subject prospects of commercial activity development uk_UA
dc.title Проблеми і перспективи розвитку комерційної діяльності торговельних підприємств uk_UA
dc.title.alternative Issues and prospects in the development of commercial activity of trade enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article is dedicated to the research of the current development state of commercial activity in Ukraine. The author determines that the most researches conducted about the commercial activity in Ukraine are connected with the theoretical substantiation of management process. In the process of the study it is established that the commercial activity is a component of economic activity of those enterprises which sell their own made products to the consumers who purchase goods for further sale and to the consumers who are specialized in retail trade. On the base of state statistical information, it is determined the dynamics of formation of goods turnover and the produced services by domestic economic entities; the indices of resource providing of wholesale and retail trading enterprises are counted. It is determined that the development of the commercial activity at Ukrainian enterprises is connected with the development of the country’s economy and directed to the needs and demands of the market, a separate buyer of goods and services. The analysis of the current studies in the sphere of commercial activity of trade enterprises made it possible to single out the peculiarities of trading activity of producers of goods, wholesale mediators and retail trade networks according to the following signs: the amounts of sales, the chain of activity, the term of forming incomes, the place of disposition, specialization. The paper determines the peculiarities of commercial activity according to the types of trading enterprises and this allows to form the problems and prospects of their development. The common issues for the development of enterprises’ commercial activity are the lack of sufficient amount of financial resources to provide the needs of the selling processes, the low business partners’ activity, competitors’ breach of the rules for the commercial activity. The common prospects for the development of enterprises’ commercial activity are the use of strategic management for determining the purpose-oriented sales markets, the improvement of communication policy, signing the agreements under mutually beneficial conditions, the intensification of business activity, the attraction of investments to the development of material and technical basis. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account