ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ
ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ
Ввійти
українська
English
Головна сторінка EZTUIR
→
Матеріали конференцій
→
Розвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ
Дурдиєв, С.Г.
;
Чернишова, Л.О.
URI:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7110
Дата:
2017-04-27
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Name:
303.pdf
Розмір:
161.1Kb
Формат:
PDF
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
Розвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки
[115]
Пошук
Пошук
По цій колекції
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися