Electronic Repository

КОГНІТИВНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ ФЕНОМЕНУ ПІДПРИЄМЦЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Кулаковський, Т.Ю.
dc.contributor.author Kulakovsky, T.Yu.
dc.date.accessioned 2017-07-19T07:46:49Z
dc.date.available 2017-07-19T07:46:49Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7011
dc.description.abstract У роботі вказано на неперспективність пошуку специфічних психологічних рис, які необхідні для ведення успішної підприємницької діяльності. Вказано на неможливість вичерпно пояснити негативний стан вітчизняного підприємництва впливом інвайроментальних факторів. Зазначено про необхідність зосередження наукового пошуку на когнітивних особливостях особистості, як факторах, що сприяють початку успішної підприємницької діяльності. Встановлено, що процес прийняття рішень щодо вирішення проблем підприємницької діяльності, від підприємницької ідеї до отримання відповідного результату, не може бути алгоритмізовано. Вказано на недосконалість спроб моделювання когнітивних процесів підприємців через спробу розглядати їх когнітивну діяльність як систему обробки інформації, що нагадує комп’ютер. Проаналізовано результати, отримані в межах когнітивного підходу у вивченні феномена підприємця. Особливий акцент зроблено на особливостях евристики та когнітивних упередженнях. Вказано, що високі рівні невизначеності, новизни, дефіциту часу, інформаційного перевантаження та емоційного напруження сприяють підвищенню впливу когнітивних упереджень на когнітивні процеси підприємця. Розглянуто роль «евристики доступності», «ефекту якорування», «підтверджувального упередження», «упередження погляду у минуле» та рівня самоефективності у прийнятті рішень щодо початку підприємницької діяльності. Вказано на роль «віри в закон малих чисел» та ілюзії контролю, яка призводить до упередження оптимізму (надмірно позитивної самооцінки, надмірного оптимізму щодо майбутніх планів та подій), у зниженні суб’єктивного сприйняття підприємницького ризику. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;2(80)
dc.subject когнітивна психологія uk_UA
dc.subject когнітивний підхід uk_UA
dc.subject підприємницька діяльність uk_UA
dc.title КОГНІТИВНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ ФЕНОМЕНУ ПІДПРИЄМЦЯ uk_UA
dc.title.alternative Cognitive approach in studying of entrepreneur phenomenon uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account