ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ
РЕКЛАМА – ІМІДЖЕВИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ КОНДИТЕРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Ввійти
українська
English
Головна сторінка EZTUIR
→
Матеріали конференцій
→
Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
РЕКЛАМА – ІМІДЖЕВИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ КОНДИТЕРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Прачук, М.А.
URI:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6047
Дата:
2016-11-24
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Name:
415.pdf
Розмір:
187.0Kb
Формат:
PDF
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки
[230]
тези ІV Міжнародної науково-практичної конференції
Пошук
Пошук
По цій колекції
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися