Electronic Repository

Аудит діяльності суб’єктів медіа ринку: необхідність та особливості організації

Show simple item record

dc.contributor.author Бардаш, С.В.
dc.contributor.author Мисюк, В.О.
dc.contributor.author Bardash, S.V.
dc.contributor.author Misjuk, V.A.
dc.date.accessioned 2017-01-24T13:43:58Z
dc.date.available 2017-01-24T13:43:58Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5743
dc.description.abstract Активний розвиток медійного ринку в Україні та його інтеграція у світовий ринковий простір, зумовлюють виникнення певних проблем, що постають перед науковцями та практиками, в частині організації аудиту в компаніях, що насичують цей сектор ринку. Питання дослідження ринку та організації аудиту параметрів діяльності його суб’єктів носить сегментальний характер, оскільки, медійний ринок, облік його фінансових показників та їх аудит розглядаються переважно окремо, таким чином залишають поза увагою причинно-наслідковий зв’язок між тенденціями розвитку галузі та специфікою організації аудиту діяльності її суб’єктів, що, в свою чергу, наведені у різній організаційно-правовій формі. Розглянуто вітчизняний та зарубіжний досвід розвитку медійного ринку в межах використання його суб’єктами інструменту маркетингових комунікацій. За основу дослідження визначено організаційну форму діяльності медійних компаній, що є підставою для організації й проведення внутрішнього та зовнішнього аудитів. На основі цього, в статті узагальнено перелік викликів для вітчизняного аудиту, якими супроводжується процес глобалізації медійних ринків cвіту. Саме тому, створення системи, що оперативно реагувала б на ці виклики і, таким чином забезпечувала б ефективну роботу компанії, має велику значущість щодо суб’єктів медійного ринку, враховуючи їх організаційно-правовий статус та вид бізнесу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ.Серія: Економічні науки;4(78)
dc.subject аудит uk_UA
dc.subject контроль uk_UA
dc.title Аудит діяльності суб’єктів медіа ринку: необхідність та особливості організації uk_UA
dc.title.alternative Audit stakeholder media market: the need for and characteristics of the organization uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account