dc.contributor.author |
Мосієнко, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Mosienko, O.V. |
|
dc.date.accessioned |
2017-01-12T10:41:39Z |
|
dc.date.available |
2017-01-12T10:41:39Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5634 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуті основні положення нового перспективного напрямку модернізації і розвитку маркетингових технологій – рефлексивного маркетингу, як базового елемента критичного аналізу не лише ринкового середовища, а й власних дій фахівця з маркетингу. Виявлено суть рефлексивного маркетингу, яка полягає у потребі формування професійного мультикомпонентного мислення спеціаліста з
маркетингу, яке поєднує в собі елементи аналізу та інтуїції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;4(54) |
|
dc.subject |
рефлексивний маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
РЕФЛЕКСИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Reflexivity of marketing activity |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |