ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

РЕФЛЕКСИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мосієнко, О.В.
dc.contributor.author Mosienko, O.V.
dc.date.accessioned 2017-01-12T10:41:39Z
dc.date.available 2017-01-12T10:41:39Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5634
dc.description.abstract Розглянуті основні положення нового перспективного напрямку модернізації і розвитку маркетингових технологій – рефлексивного маркетингу, як базового елемента критичного аналізу не лише ринкового середовища, а й власних дій фахівця з маркетингу. Виявлено суть рефлексивного маркетингу, яка полягає у потребі формування професійного мультикомпонентного мислення спеціаліста з маркетингу, яке поєднує в собі елементи аналізу та інтуїції. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;4(54)
dc.subject рефлексивний маркетинг uk_UA
dc.title РЕФЛЕКСИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ uk_UA
dc.title.alternative Reflexivity of marketing activity uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу