ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

МЕТОДИ ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВО-РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яковлєв, Анатолій Іванович
dc.contributor.author Yakovlev, A.I.
dc.date.accessioned 2016-10-20T09:43:26Z
dc.date.available 2016-10-20T09:43:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5145
dc.description.abstract Результати діяльності суб’єктів підприємництва пов’язані з розвитком інструментарію визначення ефективності економічних процесів, в т.ч. маркетингових заходів. Це й визначило мету статті. Розроблені методичні засади у даному напрямку. Доведено, що збільшення обсягу збуту продукції, величини прибутків лише частково залежить від проведення рекламних заходів, Визначені методичні підходи до оцінки виставково-рекламної діяльності та стимулювання її працівників. Результати роботи полягають у оцінці величини ефекту від рекламної діяльності на основі частки впливу реклами на збільшення обсягів збуту та доходу від продажу товару. Відповідна питома вага такого впливу визначалася на основі опитування споживачів. Запропоновано індекс виставково-ярмаркової роботи, його розрахування залежно від двох складових: скільки разів конкретне підприємство приймало участь у подібних заходах; та як вагомо було представлено це підприємство на відповідних виставках-ярмарках. Запропонований індекс витрат на рекламу та стимулювання виготовлювача певної продукції. Наукова новизна розробки полягає в такому. Доведено, що не можна ефект від збільшення продажу товару відносити тільки за рахунок реклами. Визначені складові, які впливають на споживацькі уподобання, встановлені їх частки у загальній величині ефекту. Новим є запропонований індекс впливу результатів виставко-ярмаркової роботи залежно від обраних факторів. Практичне значення результатів дослідження полягає у більш точному розрахунку ефекту від проведення заходів, що аналізуються і, відповідно, підвищення ефективності роботи суб’єктів підприємництва. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;3(77)
dc.subject комерційна оцінка реклами uk_UA
dc.subject телерадіореклама uk_UA
dc.title МЕТОДИ ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВО-РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ uk_UA
dc.title.alternative Methods of marketing and advertising activity evaluation uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу