Electronic Repository

ЗМІСТ ТА ПРИРОДА ПОТРЕБ КОРИСТУВАЧІВ ФІНАНСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Шерстюк, Олександр Леонідович
dc.contributor.author Sherstiuk, O.L.
dc.date.accessioned 2016-10-20T06:41:03Z
dc.date.available 2016-10-20T06:41:03Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5137
dc.description.abstract Викладено авторський підхід до визначення змісту та природи потреб користувачів фінансової інформації. На основі проведеного дослідження встановлено, що основою таких потреб є розуміння процесів формування, оцінювання, застосування та оцінювання результатів застосування фінансової інформації. Охарактеризовано причини зацікавленості користувачів у розумінні наведених процесів. Ідентифіковано споживчу поведінку користувачів фінансової інформації, яка є проявом культури споживання фінансової інформації. Проаналізовано зміст випадкового, базового, цільового, оціночного та функціонального рівнів споживчої поведінки користувачів фінансової інформації. Визначені перспективи подальших досліджень щодо ідентифікації потреб користувачів фінансової інформації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;3(77)
dc.subject фінансова інформація uk_UA
dc.subject рівень споживчої поведінки uk_UA
dc.title ЗМІСТ ТА ПРИРОДА ПОТРЕБ КОРИСТУВАЧІВ ФІНАНСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ uk_UA
dc.title.alternative The nature and contents of needs of the users of financial information uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account