dc.contributor.author |
Шерстюк, Олександр Леонідович |
|
dc.contributor.author |
Sherstiuk, O.L. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-20T06:41:03Z |
|
dc.date.available |
2016-10-20T06:41:03Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5137 |
|
dc.description.abstract |
Викладено авторський підхід до визначення змісту та природи потреб користувачів
фінансової інформації. На основі проведеного дослідження встановлено, що основою таких
потреб є розуміння процесів формування, оцінювання, застосування та оцінювання
результатів застосування фінансової інформації. Охарактеризовано причини зацікавленості
користувачів у розумінні наведених процесів. Ідентифіковано споживчу поведінку користувачів
фінансової інформації, яка є проявом культури споживання фінансової інформації.
Проаналізовано зміст випадкового, базового, цільового, оціночного та функціонального рівнів
споживчої поведінки користувачів фінансової інформації. Визначені перспективи подальших
досліджень щодо ідентифікації потреб користувачів фінансової інформації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;3(77) |
|
dc.subject |
фінансова інформація |
uk_UA |
dc.subject |
рівень споживчої поведінки |
uk_UA |
dc.title |
ЗМІСТ ТА ПРИРОДА ПОТРЕБ КОРИСТУВАЧІВ ФІНАНСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The nature and contents of needs of the users of financial information |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |