ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПРОДАЖ ПРОДУКЦІЇ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сливка, Я.В
dc.contributor.author Slyvka, Ya.V.
dc.date.accessioned 2016-10-17T09:41:28Z
dc.date.available 2016-10-17T09:41:28Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5098
dc.description.abstract Розглянуто проблему соціальної відповідальності підприємств за вироблену або реалізовану продукцію перед покупцями та споживачами; порядок визнання, розподілу та відображення витрат на виконання гарантійних зобов’язань в системі рахунків бухгалтерського обліку; запропоновано класифікацію гарантійних зобов’язань. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ: Серія: Економічні науки;1(59) Ч.1
dc.subject облік витрат uk_UA
dc.subject гарантійні забов'язання uk_UA
dc.title СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПРОДАЖ ПРОДУКЦІЇ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ uk_UA
dc.title.alternative Social responsibility for sales: accounting aspect uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу