ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

ВИТРАТИ НА РЕКЛАМУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: АНАЛІЗ ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІЙНОГО АПАРАТУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисюк, А.В
dc.contributor.author Lysiuk, A.V.
dc.date.accessioned 2016-10-12T13:23:02Z
dc.date.available 2016-10-12T13:23:02Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5061
dc.description.abstract Згруповано та систематизовано підходи до трактування категорій “реклама” та “витрати”, визначено напрями реалізації реклами як економічного явища, що дозволило чітко сформувати змістовне наповнення поняття “витрати на рекламу” для потреб користувачів системи бухгалтерського обліку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ: Серія: Економічні науки;1(59) Ч.1
dc.subject реклама в бухгалтерському обліку uk_UA
dc.title ВИТРАТИ НА РЕКЛАМУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: АНАЛІЗ ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІЙНОГО АПАРАТУ uk_UA
dc.title.alternative Advertising expenses in the accounting system: analysis of conceptual and categorical apparatus uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу