Electronic Repository

АДАПТАЦІЯ ПРОДУКТУ ДО НАЦІОНАЛЬНИХ ПОТРЕБ, ЯК ІНСТРУМЕНТ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ

Show simple item record

dc.contributor.author Здреник, Василь Степанович
dc.contributor.author Zdrenyk, V.S.
dc.date.accessioned 2016-10-10T12:32:52Z
dc.date.available 2016-10-10T12:32:52Z
dc.date.issued 2011-01-31
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5012
dc.description.abstract Узагальнено існуючі наукові і практичні підходи в галузі міжнародного маркетингу та обґрунтування можливостей їх застосування українськими фірмами. Стаття висвітлює зростання ролі та значення міжнародного маркетингу в результаті швидкої iнтернацiоналiзацiї сучасної економіки , що характеризуючись позитивною динамікою. Обґрунтовано застосування прийомів міжнародного маркетингу для формування більш ефективної концепції розвитку ринкової активності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;1(55)
dc.subject міжнародний маркетинг uk_UA
dc.subject інтернаціоналізація uk_UA
dc.subject міжнародний ринок uk_UA
dc.title АДАПТАЦІЯ ПРОДУКТУ ДО НАЦІОНАЛЬНИХ ПОТРЕБ, ЯК ІНСТРУМЕНТ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ uk_UA
dc.title.alternative Adaptation of a product to national needs as an instrument of international marketing uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account