dc.contributor.author |
Здреник, Василь Степанович |
|
dc.contributor.author |
Zdrenyk, V.S. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-10T12:32:52Z |
|
dc.date.available |
2016-10-10T12:32:52Z |
|
dc.date.issued |
2011-01-31 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5012 |
|
dc.description.abstract |
Узагальнено існуючі наукові і практичні підходи в галузі міжнародного маркетингу та обґрунтування можливостей їх застосування українськими фірмами. Стаття висвітлює зростання ролі та значення міжнародного маркетингу в результаті швидкої iнтернацiоналiзацiї сучасної економіки , що характеризуючись позитивною динамікою. Обґрунтовано застосування прийомів міжнародного маркетингу для формування більш ефективної концепції розвитку ринкової активності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;1(55) |
|
dc.subject |
міжнародний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
інтернаціоналізація |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародний ринок |
uk_UA |
dc.title |
АДАПТАЦІЯ ПРОДУКТУ ДО НАЦІОНАЛЬНИХ ПОТРЕБ, ЯК ІНСТРУМЕНТ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Adaptation of a product to national needs as an instrument of international marketing |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |