dc.contributor.author |
Ткаченко, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Tkachenko, O.V. |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-01T08:43:13Z |
|
dc.date.available |
2016-09-01T08:43:13Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4685 |
|
dc.description.abstract |
Обґрунтовано роль маркетингу в діяльності підприємств галузі птахівництва. Наведено приклади
ефективного застосування маркетингових інструментів на провідних птахівничих підприємствах.
Визначено основні напрямів розвитку маркетингової діяльності підприємств галузі птахівництва. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(56) Ч.2 |
|
dc.subject |
птахівничі підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
МАРКЕТИНГОВІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ПТАХІВНИЦТВА |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing bases of increasing effectiveness of poultry farming enterprises |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |