ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

МАРКЕТИНГОВІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ПТАХІВНИЦТВА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченко, О.В.
dc.contributor.author Tkachenko, O.V.
dc.date.accessioned 2016-09-01T08:43:13Z
dc.date.available 2016-09-01T08:43:13Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4685
dc.description.abstract Обґрунтовано роль маркетингу в діяльності підприємств галузі птахівництва. Наведено приклади ефективного застосування маркетингових інструментів на провідних птахівничих підприємствах. Визначено основні напрямів розвитку маркетингової діяльності підприємств галузі птахівництва. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(56) Ч.2
dc.subject птахівничі підприємства uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГОВІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ПТАХІВНИЦТВА uk_UA
dc.title.alternative Marketing bases of increasing effectiveness of poultry farming enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу